THRIVE DIET

Sportovec dělí přípravu na výkon do dvou fází - je to tréninkový program a regenerace. Sportovci pečlivě sestavují tréninkový program a do nejmenších detailů plánují každou tréninkovou jednotku, O regeneraci moc nepřemýšlí, přestože je to právě ta část přípravy, která v důsledku znamená rozdíl mezi výkony při samotném závodě. Klíčem tedy je maximalizovat kvalitu odpočinku. Když se z těla v době klidu odstraní jiné formy zatížení, regenerace probíhá rychleji. Tím je sportovec fyziologicky lépe připraven na další trénink a může z něj vytěžit víc. A vhodná strava je tím podstatným faktorem, který může maximalizovat kvalitu odpočinku.

ZÁSADY

  • potraviny rostlinného původu

  • nižší míra zpracování - více potravin v přirozeném stavu

  • rozmanitost a pestrost stravy

BENEFITY

  • více energie

  • rychlejší regenerace

  • vyšší výkon

  • kvalitní svalová hmota

  • zklidnění před výkonem

Dodržováním těchto zásad snížíš nutriční stres, tj. stresovou reakci těla na jídlo, která nemá výživovou hodnotu, a/nebo na potraviny, jejichž trávení a vstřebání vyžaduje velké množství energie. Nutriční stres má tytéž ničivé fyziologické důsledky jako jiné typy stresu. Snížením nebo dokonce úplným odbouráním tohoto stresu můžeš svůj sportovní výkon dostat na mnohem vyšší úroveň, stejně jako já.

To, jak si nastavit svůj vlastní stravovací režim, založený na principech Thrive diet, vysvětluji v mém programu FitConsulting. V něm se věnuji i suplementaci, zařazení superpotravin, pitnému režimu apod. Pokud chceš vědět víc, pak mě kontaktuj - rád se ti budu věnovat a poradím.

Thrive diet je založená na příjmu nutričně bohatých potravin, které zároveň náš organismus zatíží jen minimálně. Principy Thrive diet shrnuji do několika zásad.

DOWNLOAD FitConsulting 

POTENCIÁL

NA MAXIMUM

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now